czwartek, 5 marca 2015

Muzyka która przykuła moją uwagę.

Ostatnio mam bardzo dużo pomysłów na wpisy na bloga! Nie potrafię wszystkiego zebrać w słowa, zdania dlatego jak będę pisać coś bez sensu to nie zwracajcie na to uwagi. Tak pisałam to już chyba w poprzednim poście ale to tak żeby przypomnieć.
No dobra żeby nie przedłużać.. Wydaje mi się, że na wszystkich blogach wystąpił post odnośnie muzyki tylko nie na moim. No tak być nie może! Zaczynamy...:)

Postanowiłam, że muzykę podzielę na smutne, wesołe i te co tak normalnie słucham. 
Ponieważ nie zawsze słucham tej samej muzyki co zawsze jak jestem smutna.
Będę dodawać po 3 pieśni do każdego tematu bo jak by tak wszystkie dodawać to trochę by tego było a też nie chcę was zanudzić.



To co słucham tak ogólnie: 






























To co słucham jak jestem wesoła






























To co słucham kiedy jestem smutna















To na tyle. Przypadła wam jakaś z wymienionych pieśni do gustu? Wiem, że mało osób słucha punku i metalu ale może coś tam w ucho wpadło. 

Do zobaczenia w następnym wpisie!

4 komentarze:

  1. Masz świetny gust muzyczny :) Wiele piosenek z Twojej listy umieściłabym u siebie, np Niebo nie przyjmuję zwrotów! <3

    Pozdrawiam <3
    imagine-yuki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne piosenki <3 http://zycie-jest-1.blogspot.com/. Wszystkie są świetne.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już jesteś, zostaw ślad po sobie :)
Za komentarze bardzo dziękuję i odwdzięczam się zazwyczaj.
Zostaw link do swojego bloga:) Na pewno zajrzę
Za obserwacje również staram się odwdzięczyć:)