sobota, 27 czerwca 2015

Wakacje + mini info.

Wczoraj oficjalnie zakończył się rok szkolny a mnie nie było tu miesiąc.
Szczerze was za to pzepraszam ale to też nie jest tak, że ja zapomniałam o blogu tylko 3 razy podchodziłam i pisałam post ale potem stwierdziłam, że to bez sensu. Gdy całość napisałam to po chwili kasowałam. Nie mogłam zebrać się do napisania jakiegoś postu który mógłby was zainteresować.
Ale dzisiaj nie będę marnować tego postu na jakieś wytłumaczenia bo to również byłoby bez sensu i nie wydaje mi się aby kogoś to zainteresowało. Dodam tylko tyle, że od nowego roku posty na moim blogu będą ciekawsze. Dziwnie to napisałam ale tak. Postanowiłam sobie, że od następnego roku będę dodawać systematycznie posty czyli 2 razy w tygodniu a nie raz na miesiąc, raz na 2 tygodnie.. Przeczuwam, że najczęściej będą pojawiać się tutaj poradniki odnośnie kodów rozumiecie.. Taka jakby pomoc blogowa:)
Dlatego proszę was o komentarze co o tym sądzicie i dobrze byłoby gdybyście wspomnieli jakie posty mają się u mnie znajdować na blogu może by coś mnie zmotywowało do napisania jakiegoś posta. W końcu piszę to dla was a nie tylko dla siebie. Czekam na wasze propozycje! :)

Nie będę już przedłużać tylko przejdę do tematu. W zasadzie też nie widzę, żadnego sensu by pisać ten post bo jest on głównie po to aby przekazać wam tą informację na górze.
No ale skoro już piszę ten post pod tytułem ' Wakacje ' no to dobrze byłoby coś o nich wspomnieć.
Jestem pewna, że większość będzie te wakacje spędzać na jakiś koloniach, wycieczkach chociaż nie każdy musi gdzieś wyjeżdżać. Na przykład ja będę siedzieć w domu. ' siedzieć w domu ' to nie znaczy, że będę całe wakacje siedzieć w domu tylko będę te wakacje spędzać u siebie na mieście, na podwórku.
A wy macie jakieś plany na te wakacje?

Czekam na wasze komentarze odnośnie postów na blogu oraz planów na wakacje :)
Do zobaczenia!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli już jesteś, zostaw ślad po sobie :)
Za komentarze bardzo dziękuję i odwdzięczam się zazwyczaj.
Zostaw link do swojego bloga:) Na pewno zajrzę
Za obserwacje również staram się odwdzięczyć:)