wtorek, 23 września 2014

Jesień, jesień..-nareszcie!

Taak.. już jesień! Nie jest to moja ulubiona pora roku a więc dlaczego się ciesze? To bardzo proste. Człowiekowi w lato jest za gorąco a w zimę za zimno i z tym się zgodzi chyba każdy a, że ja miałam już dość tych upałów, męczenia się etc. to cieszę się, że jest jesień..chociaż muszę przyznać że upał znoszę lepiej niż zimno. No ale dobra, dzisiaj weszłam na klik poszukać jakieś inspiracji do napisania wpisu i patrzę, a tu wszędzie zdjęcia z pory roku (jesieni) i właśnie to mnie natchnęło do napisania posta o naszej jesieni.. Nie wiem jak wy ale ja koocham robić zdjęcia w jesień.. po prostu jak robię zdjęcia o tej porze roku to te zdjęcia wydają mi się takie niepodrobione, idealne..Jak dla mnie Jesień to najlepsza pora roku do robienia zdjęć a wy jak uważacie?

Lubię nie tylko robić zdjęcia jesienią ale też je oglądać. Bo jakoś tak.. nie wiem strasznie mi się podobają. Tutaj macie kilka przykładów.
 



W jesieni podoba mi się rudy kolor włosów u kobiet. Nie wiem dlaczego.. to tak pasuje do klimatu takiej typowej jesieni. 

Chyba to na tyle.. dobra. to do zobaczenia w następnym poście.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli już jesteś, zostaw ślad po sobie :)
Za komentarze bardzo dziękuję i odwdzięczam się zazwyczaj.
Zostaw link do swojego bloga:) Na pewno zajrzę
Za obserwacje również staram się odwdzięczyć:)