czwartek, 18 września 2014

Szkoła, szkoła i coraz mniej czasu.

Tak jak w temacie. Zaczęła się szkoła i już mam dużo nauki i mniej czasu na na pisanie postów ale jakoś dam radę. Ale wiedzcie, że teraz postów nie będę dodawać codziennie czy co dwa dni bo po prostu czasu nie mam.. może czasami dodam szybciej posta ale przez cały rok tak nie będzie, jestem o tym przekonana. No a więc dzisiejszy post odnosi się do książek. Nie jest to jakiś szczególny temat tylko tak ogólnie. A więc moje pierwsze pytanie..; Ile przeczytaliście książek w tym miesiącu? Niektórzy przeczytali 10 inni  15 drudzy 6 no a reszta 0? Nie ukrywajmy, że w dzisiejszych czasach mała część 'nas' czyta książki i to jest smutne.. Przecież poprzez czytanie możemy się czegoś dowiedzieć, rozwinąć swoją wyobraźnię i nie mówię teraz o nudnych lekturach które musimy czytać w szkole tylko o książkach które sami sobie wybieramy. Ja w tym miesiącu przeczytałam b.mało książek ponieważ czasu nie miałam.. nie jestem z siebie zadowolona no ale cóż.. przeczytałam 5 książek.. :
Złoto Zoi
Bez odwrotu
Granica
Metro 2033
Duch w Machinie

Ale obiecuję wam, że do końca miesiąca przeczytam jeszcze wiele książek!

Pod koniec września pojawi się tutaj post odnośnie tego wpisu o podsumowaniu ilości przeczytanych książek.

Podam wam jeszcze link do mojego 'aska'. W razie jakichś pytań pytajcie mnie na ask.fm ale oczywiście komentować też macie.. Także Klik

No to na tyle chyba. Do zobaczenia w następnym poście!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli już jesteś, zostaw ślad po sobie :)
Za komentarze bardzo dziękuję i odwdzięczam się zazwyczaj.
Zostaw link do swojego bloga:) Na pewno zajrzę
Za obserwacje również staram się odwdzięczyć:)