niedziela, 14 września 2014

Przepadłam

Witam was.. na początku chciałam was bardzo przeprosić bo w zasadzie zniknęłam bez słowa..nic nie napisałam. W sumie mało, bardzo mało osób czyta mojego bloga także myślę, że chociaż ta mała ilość'was' nie jest zła..Nie wiem czy zauważyliście ale popracowałam trochę nad wyglądem bloga no i powiem wam, że nie jest wspaniale ale też nie jest koszmarnie. Według mnie lepiej jest niż było bo teraz jest ustawione tło które myślę, że nie 'razi' w oczy i mam nadzieje, że tą dosyć dużą poprawą, mój blog przykuję waszą uwagę i coraz więcej osób zacznie obserwować.Hmm.. a no właśnie zapomniałabym.. Jak wiecie zaczął się już rok szkolny i już mam dosyć.. teraz to mam bardzo dużo do nauki i dlatego postanowiłam, że posty na blogu będę wstawiać co 2-3 ni ewentualnie 4. Ale na pewno nie 'odejdę' bez słowa.. Gdybym już nie wyrabiała to na pewno wam napisze!  Mam nadzieje, że nie dojdzie do takiej sytuacji że będę musiała usunąć bloga..Brr! Myśleć o tym nie chcę.

To chyba tyle.. A nie. Muszę wam wytłumaczyć dlaczego zniknęłam..
a więc pierwszym powodem było brak pomysłu..po prostu już nie miałam o czym pisać. I wiem, że większość uważa że jeżeli się nie ma o czym pisać to po co prowadzić bloga? No niee.. to był ten jedyny raz. Były wakacje, było ciepło no i wiecie jak to w wakacje, ja nie marnuję czasu przed komputerem i całe dnie przesiadywałam na dworzu ii nie miałam czasu po prostu napisać. Cały czas było 'Jutro napisze'.. No i właśnie 'jutro' doszło aż do dziś.

Także przepraszam was bardzo i mam nadzieję, że nie dojdzie więcej do takiej sytuacji.
Do zobaczenia w następnym wpisie! <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli już jesteś, zostaw ślad po sobie :)
Za komentarze bardzo dziękuję i odwdzięczam się zazwyczaj.
Zostaw link do swojego bloga:) Na pewno zajrzę
Za obserwacje również staram się odwdzięczyć:)