niedziela, 4 stycznia 2015

Noworoczne postanowienia.

Nie wiem czy wy też ale ja zawsze w nowy rok, kolejny miesiąc, tydzień, dzień obiecuję sobie jakąś poprawę, Np. poprawię swoje oceny na drugi semestr i właśnie nie wiem czy u was też tak jest ale u mnie nigdy się to nie sprawdza.. Ja sobie mogę mówić ale to jeszcze ani raz mi się nie udało ale postanowiłam, że tym razem będzie inaczej. Mam pewien cel, a raczej cele mianowicie:

Glany:
A raczej uzbierać na nowe glany bo jedne już posiadam. Nie wiem jak wy ale ja te buty kocham a jak kocham glany to się domyślacie, że jestem metalowcem lub punkowcem..Jeżeli tak myślicie to się nie mylicie.


Ćwiczenia
Z tym u mnie problemu nie ma bo często ćwiczę ale przyznam, że czasami przerwy robię i to mnie zniechęca do dalszych ćwiczeń dlatego postanawiam ułożyć plan jakiś ćwiczeń i się nim kierować.


Twarz
Postanawiam lepiej zadbać o siebie, swoją twarz, ciało chociaż myślę, że muszę stosować jakieś kremy i maseczki na twarz na razie tylko bo co do ciała to nie narzekam.


Włosy
Muszę bardziej zadbać o swoje włosy co wiążę się z ich zapuszczaniem..

Myślę że to tyle tych postanowień bo dużo obiecywać sobie nie chcę bo nie wiem czy mi się wszystko uda 'zrealizować'.

A jakie są wasze noworoczne postanowienia?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli już jesteś, zostaw ślad po sobie :)
Za komentarze bardzo dziękuję i odwdzięczam się zazwyczaj.
Zostaw link do swojego bloga:) Na pewno zajrzę
Za obserwacje również staram się odwdzięczyć:)