sobota, 17 stycznia 2015

Birdy.

Chyba każdy zna tą wokalistkę Birdy? Ja ją znam i pewnie się zdziwiliście bo ten kto czytał mojego bloga wie, że ja słucham metalu i punku a nie.. No ale nie wiedzieliście jednej rzeczy, że ja też lubię czasami posłuchać takich spokojnych piosenek jeszcze z pięknym tekstem. Bo tu nie chodzi o to, że piosenka jest smutna jakaś i mi się podoba bo fajnie brzmi..Nie. Ja zwracam uwagę na tekst i tu chciałam wam powiedzieć, że piosenki Birdy mają to coś w sobie..Zawsze mnie poruszają chciałam wam przedstawić jej kilka pieśni a mianowicie:


To jest chyba najpiękniejsza piosenka jaką słyszałam.. Jak ją pierwszy raz usłyszałam to aż płakałam dlaczego? To same te słowa, melodia nastrój..Ta piosenka tej młodej wokalistki jest o prostu piękna.. Nic dodać nic ująć na prawdę.


Kolejna piękna pieśń, Po prostu ja nie wiem jak mam się wyrazić o tej kolejnej pięknej piosence po prostu brak mi słów. 


Kolejna piękna piosenka. Ich jest tak bardzo dużo i w każdej się zakochałam..


I kolejna mająca coś w sobie. Jest tych piosenek dużo ale ja tu wszystkich nie wymienię tylko te kilka których ostatnio słucham a ta jest kolejną..

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

W tych 4 pieśniach zakochałam się i to tak bardzo bardzo.. Mam ich jeszcze więcej ale po co mam je wymieniać skoro każdy może je również znaleźć na yt? Myślę, że to nie problem.

A wy co uważacie o Birdy? Komentujcie!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli już jesteś, zostaw ślad po sobie :)
Za komentarze bardzo dziękuję i odwdzięczam się zazwyczaj.
Zostaw link do swojego bloga:) Na pewno zajrzę
Za obserwacje również staram się odwdzięczyć:)