niedziela, 15 lutego 2015

Poniedziałek - Tydzień mody szkolnej.

Przychodzę dzisiaj do was z 'wyzwaniem' 'Tydzień Mody Szkolnej' Dzisiaj przyszedł czas na pierwszy post i pierwszą stylizację. Będzie to wyglądało tak, że ja dodam stylizację i krótko ją opiszę. No to zaczynamy:


Jak widzicie dodałam jeansową koszulę które wielbię nie wiem dlaczego ale strasznie mi się podobają. Wydaje mi si, że do wszystkiego pasuje.

Żeby nie było tak wszystkiego pełno to postanowiłam, że dodam czarne legginsy z guzikiem. Również podobają mi się one, a w połączeniu z jeansową koszulą wygląda to wręcz idealnie - moje zdanie.

Dalej mamy plecak prawdopodobnie zwykły.

No i creepersy. Też podobają mi się te buty a zwłaszcza czarne.

|||
Pierwsza stylizacja za mną! Zobaczymy jak będzie jutro. Do zobaczenia!

11 komentarzy:

  1. Kiedyś ciuchy w szkołach nie miały takiego znaczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No nie. Ja nic nie pisałam przecież :) I taka stylizacja nie tylko musi być do szkoły. Na codzień

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej :) Ja również uwielbiam takie koszule :)
    Zapraszam do mnie :) http://pechspotykaludziszczesliwych.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ogólnie kocham koszule ale te jeansowe to w szczególności :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny plecak. Strasznie mi się takie podobają :D :D http://zycie-jest-1.blogspot.com/ zapraszam ;P Obserwuję :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacja bardzo mi sie podoba,super pomysł na te posty ;D
    Życzę powodzenia !
    http://justloveyolo.blogspot.com/2015/02/walentynki.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja bardzo mi sie podoba,super pomysł na te posty ;D
    Życzę powodzenia !
    http://justloveyolo.blogspot.com/2015/02/walentynki.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja :D
    Bardzo ładny design, niespotykany :) Powodzenia w dalszym bloggowaniu!

    Zapraszam do mnie ¦klik¦ Liczę na komentarzyk ;*

    Czekam na więcej wpisów! Pozdrawiam, Doll♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje, Takie komentarze mnie motywują do dalszego pisania :)

      Usuń

Jeśli już jesteś, zostaw ślad po sobie :)
Za komentarze bardzo dziękuję i odwdzięczam się zazwyczaj.
Zostaw link do swojego bloga:) Na pewno zajrzę
Za obserwacje również staram się odwdzięczyć:)