poniedziałek, 16 lutego 2015

Wtorek- Tydzień Mody Szkolnej

Nie będę się rozpisywać. Dzisiaj już 2 dzień. Jeżeli ktoś nie wie to proszę spojrzeć post niżej.

Jak zauważyliście dzisiaj przeważa kolor czarny, biały i złoty. Dobra to żeby nie przedłużać:

Crop top - uwielbiam je. Są takie luźne, pasują do wszystkiego praktycznie. No i na lato idealne. 

Spodenki - Jeansowe spodenki podobają mi się tak bardzo jak poprzednia koszula jeansowa. 

Naszyjnik - Dodatek jakiś zawsze musi być! I zadecydowałam, że naszyjnik będzie w kolorze złotym.

Zegarek - Nie wiem dlaczego ale ostatnio pokochałam zegarki. Dosłownie. I nie te takie kolorowe tylko w kolorze białym bądź złotym, dlatego do tej stylizacji zdecydowałam się dodać zegarek. Mimo że je uwielbiam to w większości i tak ich nie noszę. 

Vansy - Nie noszę ich tak często bo wolę zwykłe trampki ale nic do nich nie mam. 

Torebka - Nie jest za duża, nie za mała. Wręcz idealna jak dla mnie. Jeszcze z takim długim złotym paskiem a cała torebka jest kremowa. 

Pierścionek - Postanowiłam, że jak zegarek to i pierścionek! I to też nie chodziło mi o jakiś duży tylko mały taki delikatny można by powiedzieć. 

Okulary- Zawsze i wszędzie idealne. Do wszystkiego pasują są cudowne najlepsze no i są 'git'!

10 komentarzy:

  1. Śliczna bluzka :)) http://psyy-pies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. cudna stylizacja o.o http://zycie-jest-1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna stylizacja! http://asiikblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna stylizacja. Piękny łańcuszek!
    nataliafbl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Również uwielbiam cropp topy i krótkie spodenki <3

    Zapraszam do mnie! Dopiero zaczynam i byłoby mi bardzo miło gdybyś wpadła i zostawiła po sobie ślad.
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też wolę zwykłe trampki na codzienne wypady ♥
    http://kasjaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dziękuję za te miłe komentarze :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już jesteś, zostaw ślad po sobie :)
Za komentarze bardzo dziękuję i odwdzięczam się zazwyczaj.
Zostaw link do swojego bloga:) Na pewno zajrzę
Za obserwacje również staram się odwdzięczyć:)