sobota, 7 lutego 2015

Zniszcz Ten Dziennik

Hej! Zanim przejdziemy do tematu chciałabym was przeprosić za to, że tak dawno nie dodawałam posta ale nie miałam ani czasu na napisanie, ani pomysłu. No ale dobra przejdźmy do rzeczy a mianowicie:


Wiem, że wcześniej była większa 'moda' na kupowanie tej książki dlatego przepraszam że posta o Zniszcz Ten Dziennik piszę dopiero teraz ale coś mnie napadło aby napisać post o tej książce. No a więc może zacznijmy od tego co to jest? To jest książka którą niszczymy a poszczególne strony mówią co mamy robić daję przykład przypadkowej strony...

No a więc widzicie macie tutaj wypisane zadania na każdej stronie inne które musicie zrobić z tą książką. Czyli krótko mówiąc niszczymy tą książkę. Przejdźmy do wyglądu jej okładki. Nie jest jakoś ona bogato zdobiona tylko najzwyklejsza w świecie okładka:

Dużo osób pyta gdzie jest dostępna ta książka, a więc dostępna jest ona w empiku.
No i myślę, że to tyle. No to teraz czas przejść do mojej opinii o tej książce jeżeli można ją nazwać książką, bo z tego co mi wiadomo to książki się czyta a nie niszczy.

Niby jest co robić jakaś zabawa jest no ale spójrzcie jaki jest w tym sens aby kupić książkę za  ok. 30 zł tylko po to aby ją zniszczyć? To będzie takie miłe niszczenie książki ale za 30 zł możecie kupić jakąś koszulkę na pewno. Tak mi się wydaje i też będziecie szczęśliwi i na pewno byście mieli ją dłużej niż ten dziennik. Na prawdę zamiast wydawać pieniądze na tę książkę tylko po to aby ją zniszczyć to kupcie sobie jakiś mały prezencik albo komuś i byłoby miło. NIE polecam wam wydawać pieniędzy na tą książkę, ja chciałam ją kupić już byłam z koleżanką w empiku i już miałam ją w dłoniach i to nawet jeszcze koleżanka mnie namawiała do kupna a wiecie co ja zrobiłam? Odłożyłam tę książkę i powiedziałam, że wolę iść z znajomą na pizze czy coś niż wydawać pieniądze na książkę którym muszę zniszczyć.Takie jest zdanie na temat tego dziennika. 

UWAGA 
 -zdjęcia były zaczerpnięte z internetu ponieważ nie posiadam tej książki.
-ten post nie ma na celu obrażenia fanów 'Zniszcz Ten Dziennik'.

Myślę, że to na tyle. Do następnego!

3 komentarze:

  1. W końcu ktoś, kto ma takie samo zdanie na temat tej książki, co ja! *^*

    OdpowiedzUsuń
  2. My mimo wszystko chętnie kupimy tą książkę .. chcemy zobaczyć o co chodzi, co i jak :) Zapraszamy do nas :)
    http://travelwithrebels.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już jesteś, zostaw ślad po sobie :)
Za komentarze bardzo dziękuję i odwdzięczam się zazwyczaj.
Zostaw link do swojego bloga:) Na pewno zajrzę
Za obserwacje również staram się odwdzięczyć:)