sobota, 4 kwietnia 2015

Święta + {INFO}

Jak wiecie zbliżają się do nas Święta Wielkanocne. Jedni nie mogą się już doczekać, drudzy zaś z kolei nie są zadowoleni.. Jeżeli można to tak nazwać. Ja nie jestem ' szczęśliwa ' przybytkiem tych świąt ponieważ nie lubię takiego strasznego zamieszania. Wszyscy się na wszystkich denerwują, stresują i dla mnie takie zamieszania i przygotowania do świąt prowadzą jedynie do kłótni. ~Takie moje zdanie.

Ogólnie nie przepadam za świętami ewentualnie sylwester jest git. ~Raczej nikt nie zaprzeczy.
No ale z nadchodzących świąt życzę wam...
-Zdrowia. 
-Szczęścia
-Sukcesów 
-Rewolucji w blogowaniu 
-Jeżeli nie macie jeszcze partnera (^^) to życzę wam swojego, jedynego, szczerego oraz ufnego partnera. 
-No i wszystko co najlepsze

Życzę wam tego aby te święta były jedynymi z najlepszych. :)



Jeszcze wpadam z taką małą informacją {ogłoszeniem}. Jak widzicie już jest wiosna i wydawałoby się, że jest dużo pomysłów na posta lecz tak nie jest. Mi pomysłów zaczyna BRAKOWAĆ a nie chciałabym dodawać takich postów ot tak żeby był.. To wy czytacie mojego bloga i ja się was pytam.. a więc jakie chcecie posty widzieć u mnie na blogu? Mogą to być poradniki ( postaram się pomóc jak tylko mogę ) Jakieś opisy, opowiadania. Napiszę to co chętnie będziecie czytać. Także czekam na komentarze z propozycjami na wpisy.

Do następnego! :)

2 komentarze:

  1. Czyli ta atmosfera przedświąteczna nie jest tylko tak beznadziejna jak u mnie. Może rób jakieś DIY ? :)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. No dokładnie. U mnie nie jest za dobrze ale jakoś daję radę. O no rzeczywiście nie pomyślałam! Strasznie dziękuję za pomysł na pewno wykorzystam:)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już jesteś, zostaw ślad po sobie :)
Za komentarze bardzo dziękuję i odwdzięczam się zazwyczaj.
Zostaw link do swojego bloga:) Na pewno zajrzę
Za obserwacje również staram się odwdzięczyć:)