czwartek, 7 maja 2015

Jaki nosisz rozmiar?

Witajcie! Pewnie myśleliście, że będę tutaj pisać o rozmiarze stanika?! Niestety nie. Znowu udało mnie się was zmylić. Dziś będę pisać o rozmiarze TWOIM! Czyli inaczej o wzroście twoim - naszym.

Jak wiecie niektórzy cieszą się ze swojego wzrostu a niektórzy nie. Dzisiaj opowiem wam o ludziach a szczególnie dziewczynach które są wysokie.
Są pozytywy z bycia wysoką chociażby długie i piękne nogi.
Ja również jestem wysoka tylko jest jeden okropny problem..

Wiecie są spodnie. Rozmiar mam 36 i spodnie w PASIE są dobre. Ale wyobraźcie sobie, że są za krótkie. Gdy jednak wezmę rozmiar większy danych spodni, są one za duże w pasie ale wciąż za krótkie.
Na zdjęciach w internecie wszystko wydaje się takie piękne no bo to wygląda tak : długie nogi i idealnie dopasowane spodnie. Rzadko kiedy tak się zdarza aby na wysoką dziewczynę spodnie były idealne ponieważ albo za duże w pasie, albo za krótkie.
Ja ogólnie jestem wysoka i spodobały mi się pewne spodnie z wysokim stanem. Największy rozmiar to był 38 bo już inne wykupili widocznie. I wiecie co? ZA KRÓTKIE! A większego rozmiaru nie było w sumie i tak bym nie wzięła bo ten rozmiar 38 w pasie był za duży no ale za krótkie te spodnie!
I tak je wzięłam bo strasznie mi się spodobały mimo tego, że kosztowały 120 zł.

A wy kiedyś spotkaliście się z takim samym bądź podobnym problemem?
Komentujcie w komentarzach!

2 komentarze:

  1. JA zawsze chciałam mieć takie nogi ale nigdy nie myślałam o negatywach.
    Mój blog
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. A no. Cieszę się, że jednak nie jestem tak strasznie niska :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już jesteś, zostaw ślad po sobie :)
Za komentarze bardzo dziękuję i odwdzięczam się zazwyczaj.
Zostaw link do swojego bloga:) Na pewno zajrzę
Za obserwacje również staram się odwdzięczyć:)