środa, 18 lutego 2015

Czwartek-Tydzień Mody Szkolnej

To już czwartek! Przedostatni dzień.. Jakby ktoś nie wiedział o co chodzi to proszę spojrzeć post niżej.


Według mnie ta stylizacja jest CUDOWNA. Tak strasznie mi się podoba..

Jeansy- W jasnym kolorze, bardzo mi się podobają zawsze je chciałam ale nigdy nie miałam.

Sweterek- Ten sweterek widziałam na Sheinside i był on ok. 70 zł chyba. Nie pamiętam ale miałam go kupić bo bardzo mi się podobał i wciąż podoba. On ma świetny materiał. Bardzo mi się podoba i w najbliższym czasie planuję go kupić.

Trampki- białe. Jak zawsze nic nowego. Już znacie moje zdanie na temat białych trampek!

Zegarek- miałam dodać też naszyjnik ale stwierdziłam, że za dużo tego wszystkiego będzie.

Lakier-podobnie było jak z zegarkiem. Bo miałam dodać jeszcze szminkę ale znów stwierdziłam, że za dużo tego będzie. Według mnie ten lakier też jest zbędny no ale co komu przypasuje.

Jak dla mnie stylizacja- idealna. Miałam ją zostawić na piątek bo tak mało dodatków taka no po prostu świetna..

A wy co sądzicie o tej stylizacji?

13 komentarzy:

  1. Mnie też bardzo się podoba ten strój, zwłaszcza sweterek :)

    www.fotoinigi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo przypadł mi ten sweterek do gustu no kocham go i jestem przekonana, że go niedługo kupię:)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo mi sie podoba ten stroj :) zegarek jest najladniejszy

    Jak bedziesz miala czas tu jest link do mojego bloga. Mieszkam w Irelandii wiec pszepraszam za bledy ortograficzne :) http://the-watermelon-club.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. stylizacja super, jednak ostatnio mam szał na krótkie conversy, więc według mnie zmieniłabym te na krótkie haha ;D
    plainess[klik]

    OdpowiedzUsuń
  5. A właśnie miałam zmienić na te krótkie conversy ale zrezygnowałam! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Marzy mi się taki bordowy sweter już od dawna.!
    pozdrawiam i zapraszam na:
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzeczywiście stylizacja jest świetna! Ostatnio bardzo podobają mi się białe zegarki :)
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też właśnie ostatnio przypadły do gustu :)

      Usuń
  8. Luźno i sportowo, bardzo fajnie :)


    Pozdrawiam!
    Mój > blog o stylu życia <

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już jesteś, zostaw ślad po sobie :)
Za komentarze bardzo dziękuję i odwdzięczam się zazwyczaj.
Zostaw link do swojego bloga:) Na pewno zajrzę
Za obserwacje również staram się odwdzięczyć:)