czwartek, 19 lutego 2015

Piątek-Tydzień Mody Szkolnej

Tak to już piątek! Już koniec! To już ostatnia stylizacja!

Typowa piątkowa stylizacja. Szału nie ma a dlaczego? Bo to piątek! Chyba każdy z nas lubi w piątek być ubranym tak na luźno? W końcu to już jest piątek..piąteczek, piątunio! Nie wydaje mi się, że ktoś w piątek poszedłby do szkoły czy gdziekolwiek do szkoły w sukience i szpilkach. Przynajmniej ja nie. Piątek to już ostatni dzień tej okrutnej szkoły i lubię w te dni być ubrana luźno. Bo często do domu nie przychodzę od razu po szkole tylko idę gdzieś ze znajomymi. Myślę, że większość też tak myśli. No dobra to bierzemy się za opis...

Bluza-zwykła w kolorze takim jasno brązowym. Nie jest jakaś nadzwyczajna ale przypadła mi do gustu. 

Spodnie- tym razem nie jasne. Już ciemnie jeansy noo i tyle. 

Buty- znów białe. Ale tym razem nie długie! 

Tusz- Powiem, że w piątki nie maluję się też tak jak w środku tygodnia bo mi się nie wiem.. prawdopodobnie nie chce. Chociaż w piątki mam dużo energii bo w końcu wiem, że jak przyjdę do domu to nie muszę nic robić. 

A wy co myślicie o typowej stylizacji na piątek?:)

4 komentarze:

Jeśli już jesteś, zostaw ślad po sobie :)
Za komentarze bardzo dziękuję i odwdzięczam się zazwyczaj.
Zostaw link do swojego bloga:) Na pewno zajrzę
Za obserwacje również staram się odwdzięczyć:)