wtorek, 17 lutego 2015

Środa-Tydzień Mody Szkolnej

Tak już dzisiaj 3 dzień! Jak ktoś nie wie o co chodzi to proszę zajrzeć niżej.


Dzisiaj się zdecydowałam się na :

Szaro-białą sukienkę. Ma krótkie rękawki i wydaje się, że nie jest aż taka długa ale za krótka też nie.

Szminka- Ma kolor fioletowy przyciemniony. Myślę, że dobrze pasowałoby to tej sukienki, stylizacji.

Naszyjnik-Prawie do każdej stylizacji dodaję naszyjnik. Dzisiaj zdecydowałam się na srebrny.

Zegarek- Pomyślałam, że taki zegarek idealnie pasuję do tej sukienki i naszyjnika.

Szpilki- Jak widzicie dodałam tutaj dwie pary ponieważ nie potrafiłam zdecydować się które są lepsze. Te szare pasują do całej sukienki, ale te czarne również pasują według mnie.
A wam które przypadły do gustu?

Jak wam się podoba stylizacja?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli już jesteś, zostaw ślad po sobie :)
Za komentarze bardzo dziękuję i odwdzięczam się zazwyczaj.
Zostaw link do swojego bloga:) Na pewno zajrzę
Za obserwacje również staram się odwdzięczyć:)